Jak planować ślub marzeń

  • 16 września, 2023
  • 2 min read
[addtoany]
Jak planować ślub marzeń

Krok 1: Ustalenie budżetu

Planowanie ślubu marzeń zaczyna się od ustalenia budżetu. To ważne, aby wiedzieć, ile możesz przeznaczyć na swoje wesele i jakie elementy są dla Ciebie najważniejsze. Możesz zacząć od określenia, ile chcesz wydać na salę weselną, catering, muzykę, dekoracje i inne usługi. Następnie możesz skupić się na tym, co jest dla Ciebie najważniejsze i zdecydować, gdzie chcesz przeznaczyć więcej pieniędzy.

Pamiętaj też o kosztach dodatkowych takich jak suknie ślubne, obrączki, prezenty dla gości i podziękowania. Wszystkie te rzeczy muszą być uwzględnione w budżecie. Jeśli masz ograniczone fundusze, możesz rozważyć organizację ślubu DIY lub skorzystanie z usług profesjonalnych firm eventowych.

Krok 2: Wybór miejsca

Gdy już ustalisz budżet, czas na wybór miejsca. Wybieraj spośród pięknych sal bankietowych lub restauracji. Upewnij się, że miejsce ma odpowiedni rozmiar dla Twojej liczby gości oraz czy oferują one usługi cateringowe lub pozwalają na przygotowanie posiłku we własnym zakresie. Zwróć uwagę na to czy maja odpowiedni parking oraz czy sama lokalizacja jest dogodna dla gości.

Jeśli planujesz ślub plenerowy lub bardziej nietypowe miejsce np. statek albo lotnisko – upewnij się czy maja odpowiednie zezwolenia i pozwolenia do organizacji imprez okolicznościowych. Pamiętaj też o tym aby sprawdzić warunki pogodowe oraz czy istnieje możliwość zorganizowania schronienia w razie deszczu.

Krok 3: Wybór daty

Wybór daty to kolejny ważny krok w planowaniu ślubu marzeń. Upewnij się czy Twoi goście będą mogli dotrzeć na czas i czy nikt nie bierze urlopu w tym terminie. Jeśli planujesz ceremonię religijną – upewnij się czy kościół ma wolne terminy oraz czy istnieje możliwość rezerwacji sali parafialnej.

Jeśli planujesz ślub plenerowy – upewnij się czy data nie pokrywa się z sezonem burzowym lub innymi warunkami atmosferycznymi które mogłyby utrudnić organizację imprezy. Pamiętaj też o tym aby sprawdzić godzinny harmonogram ceremonii i przygotować liste go-to osób do pomocy jeśli coś pójdzie nie tak.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *